» یادآوری کلمه عبور

شعار سال 2024 سازمان جهانی هواشناسی: خط مقدم اقدام اقلیمی

دیدار مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با مسئولان منطقه نفتی بهرگان

شکوهی‌پور: «اداره کل هواشناسی بوشهر آماده ارائه هر نوع خدمات هواشناسی به فرودگاه بهرگان است.»

به‌گزارش روابط‌عمومی هواشناسی بوشهر، در دیدار هفته قبل مدیرکل هواشناسی بوشهر با مسئولان منطقه نفتی و مدیر فرودگاه‌ بهرگان، مسائل فنی و رفاهی ایستگاه هواشناسی فرودگاه بهرگان، به بحث و تبادل نظر گذاشته شدند.

در این دیدار، مدیر فرودگاه بهرگان از مدیرکل هواشناسی بوشهر برای پیگیری راه‌اندازی ایستگاه هواشناسی فرودگاه بهرگان تشکر و قدردانی کرد. ایشان با توجه به جایگاه و اهمیت اطلاعات هواشناسی به‌عنوان یکی از فاکتورهای اصلی در پرواز، از آمادگی فرودگاه بهرگان برای همکاری و تعامل بیشتر با اداره کل هواشناسی استان بوشهر خبر داد. مهندس ابوعلی در این خصوص به نقش مؤثر حمایتی منطقه نفتی بهرگان از اداره هواشناسی واقع در فرودگاه بهرگان، تأکید کرد.

فرج‌اله شکوهی‌پور ضمن قدردانی و تشکر از حسن توجه مدیران منطقه نفتی بهرگان و همچنین همکاری فرودگاه بهرگان، افزود که اداره کل هواشناسی استان بوشهر نیز همچون گذشته آماده است تا هر نوع خدمات هواشناسی از جمله ارسال گزارش هوا، پیش‌بینی وضعیت هوا و دریا و سامانه کمک ناوبری را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، به فرودگاه بهرگان ارائه کند.

در ادامه عبدالمهدی عابدی معاون فنی و شبکه دیدبانی هواشناسی بوشهر نیز ضمن تأکید بر لزوم استانداردسازی و تجهیز ایستگاه بهرگان، خواستار تسریع در انجام امور مربوط به ایستگاه شد. در این خصوص نیز، مهندس قانعی مدیر منطقه نفتی بهرگان، از اقدام برای خرید و نصب ایستگاه خودکار و احداث ساختمان موقت و دائمی ایستگاه هواشناسی سینوپتیک فرودگاهی بهرگان خبر داد.

فرودگاه بهرگان یکی از فرودگاه‌های مناطق نفتی در کشور است که در بندر امام حسن در شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر واقع شده است. این منطقه از سال ۱۳۳۰ با کشف نفت، در ردیف مناطق نفتی کشور قرار گرفت.

کد خبر: 931
  تاریخ خبر : 1402/03/06
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/03/06
 روابط عمومی
 1620

    تماس با ما

  • آدرس : بوشهر _ میدان نیروی انتظامی _ خ شهید فکوری
  • تلفن : 5-33342843 077
  • فکس : 33342840 077
  • پست الکترونیکی : bushehr@irimo.ir

آمار بازدیدکنندگان

  • بازدید دیروز : 13,913
  • بازدید امروز : 11,848
  • کاربران آنلاین : 123
  • بازدید کل : 16,714,806